Aquest diumenge dia 1 de març, 53 persones han participat en la sortida cultural i gastronòmica, hem començat per la Ruta Jujol on s’ha pogut descobrir les obres de l’arquitecte modernista Josep M. Jujol col·laborador d’Antoni Gaudí a l’església del Sagrat Cor de Vistabella, tot seguim hem visitat l’Ermita de Loreto de Bràfim, que es va construir entre el 1889 i el 1892, al mateix lloc on hi havia una antiga ermita del segle XVII. D’estil neoromànic, acull una imatge de la Mare de Déu, al cambril, i està envoltada d’una àrea de lleure. La sortida com és habitual, també és gastronòmica i avui ha tocat fer la calçotada al Rest. Cal Ganxo, un restaurant de calçotades, amb un segell marcadament familiar, compromès amb la tradició i amb els productes de proximitat quilòmetre zero. El menú: Calçots amb salsa, anyell, llonganissa i botifarra negre acompanyat de Fesols del “Ganxet” i carxofa.Crema catalana i taronja, pa, vi, cava brut nature i cafè.Al final tothom cap a casa, contents de les visites matinals, de la calçotada, del dia que ha fet i ja aspectants per les pròximes sortides que prepararem l’AGGM.