Aquest diumenge dia 22 de març ha tingut lloc al Santuari de Rocaprevera un concert amb les corals Gescanta de l’Associació Gent Gran en Marxa i la Bonaire de Tona, sota la batuta de la Dolors Lozano i en Marc Riera, al piano en Pep Sardà.
Un centenar de persones han pogut gaudir del concert on, en primer lloc, han actuat als locals i tot seguit els tonencs, repertoris molt variats amb cançons populars, altres de molt conegudes.
S’ha sortejat una obra d’art, els guanys van destinats íntegrament a millorar l’espai de jardí i zona de lleure del Santuari.
L’organització ha anat a càrrec de la Comissió del Santuari i l’Associació Gent Gran en Marxa.