938 592 151 aggmtorello@gmail.com

Aquests passat dissabte va tenir lloc la cloenda de les activitats de Petanca i Billar, organitzat per l’Associació Gent Gran en Marxa, amb l’entrega de premis als participants, un trofeu pels guanyadors/res, per als segons classificats un val per un dinar per a dues persones al Casal, els tercers van rebre una ampolla de cava, i la resta de jugadores/ors es van endur un fuet.
Tothom va marxar amb una cosa o altra.
Un cop acabat l’entrega dels premis, va tenir lloc un berenar.
Ara toca desconnectar i el setembre de nou en … Marxa.
Bon estiu a tothom

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad