Aquest dijous vam celebrar el Carnaval i dijous llarder que vam haver d’ajornar la setmana passada per les alarmes de forts vents. Val a dir, que la jornada va ser tot un èxit, prop de 100 persones van poder gaudir de la festa, una gran majoria anaven disfressades, també vam comptar amb la presència del rei Carnestoltes i les sequaces que va revenir d’entre les cendres, ball, gresca, xerinola, en fi, una tarda per viure grans moments, per fer germanor, també vam fer el berenar del dijous llarder i ball a càrrec del DJ. Rubèn.
Des de la Junta de l’AGGM volem agrair a tothom la seva presència, així com a ACTE per la seva predisposició amb la presència del Rei Carnestoltes a la gent de la cafeteria, a persones voluntàries que ens van fer fotos i vídeos, en definitiva, a tothom que hi ha aportat el seu granet de sorra.