Aquest passat dimecres la gent del Playback Torelló van actuar al teatre Ateneu d’Igualada.
Val a dir que no era una actuació qualsevol… Forma part del premi per haver quedat CAMPIONS el mes d’octubre del 2025 dins el festival Playback.cat, per a majors de 65 anys a nivell de tot Catalunya.
Gràcies a aquest premi, van poder actuar ells sols al Teatre igualadÍ.
A més dels trofeus que ja van rebre en el seu dia, el recorregut dels membres del PlayBack Torelló ha estat espectacular, l’excel-lent palmarés que parla per si sol:
🥇 2022 – Primers
🥇 2023 – Primers
🥈 2024 – Segons
🥇 2025 – Primers
Un orgull immens per l’Associació Gent Gran en Marxa i sobretot pel grup Playback Torelló.
Gràcies a tothom qui els anima, els ajuda i els acompanya en cada pas.
Segueixen treballant amb la mateixa il·lusió de sempre i amb ganes de superació, si es que és possible!
Moltes gràcies a totes i a tots