Emoció i molta alegria a la celebració dels que enguany fan, han fet o faran 90 anys, companys i companyes del Casal Cívic Comunitari. Vam ser unes 40 persones acompanyant els nou homenatjats que van poder venir (i enviant una abraçada ben forta als cinc que no ens van poder acompanyar).
L’acte va comptar amb la presència de l’alcalde de Torelló, Marçal Ortuño, la regidora de Benestar Social, Núria Montanyà, la responsable del Casal Cívic, l’Anna Cuenca, i el president de l’AGGM, Sebastià Raurell. Es va fer entrega d’un ram de flors i un diploma, tot seguit, una mica de berenar per a tots els presents.
I un final de festa amb ritme i riures:
Per tancar la celebració amb el millor humor, vam gaudir de l’actuació d’en Rai Sánchez i en Joan Salarich, que ens van cantar algunes peces molt conegudes i riure de valent amb els seus acudits.
Per molts anys a tots/totes i que no pari la marxa!