Aquest dijous va tenir lloc l’assemblea anual de sòcies i socis de l’Associació de la Gent Gran en Marxa, amb tres punts a l’ordre del dia:
L’aprovació dels comptes de l’exercici 2024, l’aprovació de la dimissió de sis membres de la junta i presentació de la nova directiva, i finalment l’aprovació de la quota de soci, que són dotze euros anuals i que continuarà vigent.
Els tres punts es van aprovar per unanimitat.
Una cinquantena de socis van ser presents a l’Assemblea.
La nova junta directiva la formen: Sebastià Raurell, Dolors Cunill, Remei Torner, Montse Morató, Montse Boix, Jaume Oller i Josep Vivet.
Aquest nou projecte que ha començat a caminar, no es cap altre que continuar creixent com associació, fer que el soci/sòcia estiguin a gust, trobin al Casal un espai on gaudir, deixar els problemes quotidians a fora, en definitiva, compartir bons moments i bones estones.