938 592 151 aggmtorello@gmail.com

Aquest dimecres la gent del PlayBack Torelló han aconseguit el primer lloc del Festival de PlayBack.cat celebrat a Igualada, també un guardó especial per la seva gran interpretació de la seva darrera peça. L’acte a banda de seguidores i seguidors del grup, ha comptat amb la preséncia de l’Alcalde de Torelló, Marçal Ortuño, el nostre President Sebastià Raurell acompanyat dels membres de la Junta, Montse Morató, Montse Boix, Josep Vivet, Jaume Oller i Remei Torner. Felicitats al Grup PlayBack Torelló, de les 4 edicions, tres les han aconseguit ells.

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad