Aquest dimecres la gent del PlayBack Torelló han aconseguit el primer lloc del Festival de PlayBack.cat celebrat a Igualada, també un guardó especial per la seva gran interpretació de la seva darrera peça. L’acte a banda de seguidores i seguidors del grup, ha comptat amb la preséncia de l’Alcalde de Torelló, Marçal Ortuño, el nostre President Sebastià Raurell acompanyat dels membres de la Junta, Montse Morató, Montse Boix, Josep Vivet, Jaume Oller i Remei Torner. Felicitats al Grup PlayBack Torelló, de les 4 edicions, tres les han aconseguit ells.