938 592 151 aggmtorello@gmail.com

El Casal de Gent Gran de Torelló va ser fundat la dècada dels 70 depenent de L’Estat Espanyol i uns anys més tard va passar a dependre de la Generalitat de Catalunya.
L’any 1999 es va crear l’ Associació Gent Gran en Marxa amb l’objectiu de desenvolupar diferents activitats i esdeveniments dins el Casal, oferint programacions estables o esporàdiques de diferents tallers, idiomes, activitats físiques, manualitats, jocs, caminades o viatges entre altres.
L’Edifici actual va ser inaugurat el novembre de 2009 i la nostra Associació ha continuat amb la seva tasca dins el Casal Cívic.
L’Associació està regida per la Junta Directiva i componen aquest òrgan el President, Secretari, Tresorera i 5 vocals.

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad