El Casal de Gent Gran de Torelló va ser fundat la dècada dels 70 depenent de L’Estat Espanyol i uns anys més tard va passar a dependre de la Generalitat de Catalunya.
L’any 1999 es va crear l’ Associació Gent Gran en Marxa amb l’objectiu de desenvolupar diferents activitats i esdeveniments dins el Casal, oferint programacions estables o esporàdiques de diferents tallers, idiomes, activitats físiques, manualitats, jocs, caminades o viatges entre altres.
L’Edifici actual va ser inaugurat el novembre de 2009 i la nostra Associació ha continuat amb la seva tasca dins el Casal Cívic.
L’Associació està regida per la Junta Directiva i componen aquest òrgan el President, Secretari, Tresorera i 5 vocals.