938 592 151 aggmtorello@gmail.com

Des de de l’Associació Gent Gran en Marxa i viatges Samblàs vam organitzar una sortida de 5 dies al país basc francès. Dels 50 viatgers, 13 eren del nostre poble, van començar-lo a Logronyo, Sant Juan de Gaztelugatxe, Bermeo, Bilbao, Zumaia, Hondarribia, San Juan de Luz, entre d’altres, cinc dies autèntics i gaudint de les meravelles del país basc.

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad