Des de de l’Associació Gent Gran en Marxa i viatges Samblàs vam organitzar una sortida de 5 dies al país basc francès. Dels 50 viatgers, 13 eren del nostre poble, van començar-lo a Logronyo, Sant Juan de Gaztelugatxe, Bermeo, Bilbao, Zumaia, Hondarribia, San Juan de Luz, entre d’altres, cinc dies autèntics i gaudint de les meravelles del país basc.