938 592 151 aggmtorello@gmail.com

Aquest diumenge, l’associació Gent Gran en Marxa ha organitzat una sortida cultural a BCN, amb una visita guiada per La Pedrera – Casa Milà, un dels més emblemàtics edificis dissenyats per Antoni Gaudí.
Els 43 participants de la sortida, han gaudit d’un recorregut fascinant per la història i l’arquitectura d’aquest monument de Barcelona.
Després de la visita, el grup va fer una parada per dinar al Passeig de Gràcia.
I a la tarda, els assistents han disfrutat del gran musical “El Fantasma de la Ópera”, una experiència emotiva i captivadora que ha deixat una profunda impressió en tots els assistents.
Gràcies a totes/tots per fer d’aquesta jornada una experiència inoblidable, una més.
En Marxa!

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad