938 592 151 aggmtorello@gmail.com

Aquest diumenge ha tingut lloc una nova sortida organitzada per l’AGGMTorelló, ha estat una xatonada a Sitges, ha estat la primera vegada que hem organitzat una *XATONADA*
El matí s’ha fet una visita al conjunt monumental de Sant Martí de Sarroca, el formen el castell de Sant Martí del segle X, conjuntament amb l’església de Santa Maria, un dels edificis del segon romànic amb decoració escultòrica més rica de Catalunya, la visita guiada al Conjunt Monumental de Sa Roca, han pogut descubrir l’interior, la història i els secrets que amaguen el Castell dels Sanmartí. el museu del castell, la cisterna i l’església de Sta. Maria.
Un cop acabada la visita s’han trasllada al Rest. La Nansa de Sitges on han fet el tradicional dinar de la XATONADA.
Ha estat 48 persones les que han pogut gaudir tant de la vista cultural com de la jornada gastronòmica.

Aquest lloc web fa servir cookies pròpies i de tercers per facilitar-te una experiència de navegació òptima i recabar informació anònima per millorar i adaptar-nos a les teves preferències i pautes de navegació. Navegar sense acceptar les cookies limitarà la visibilitat i funcions del web. Per a més informació consulteu la política de cookies.    Més informació
Privacidad